„V auditu jsem začínala již během studia na VŠE a nelituji. Získala jsem během relativně krátké doby spoustu dovedností a znalostí z různých odvětví.“

Muj denIveta Sobolová je absolventkou Fakulty účetnictví a financí VŠE v Praze. Od roku 2005 pracuje v auditu společnosti EY, aktuálně na manažerské pozici. Ve volných chvílích se věnuje malému synovi. Má ráda jízdu na in-linech, kole a golf.

6:45 až 7:00 Ráno vstávám okolo sedmé podle toho, kdy mě vzbudí můj malý syn. I přesto, že je mu necelý rok, tak mi dovolí zhruba 2x týdně jít do práce, abych neztratila přehled o vývoji ve firmě, profesi a businessu. Ráno mám zhruba hodinu na to, abych ho nakrmila, oblékla a stihla se připravit do práce.

8:00 Před osmou přichází babička na hlídání. Krátce po osmé jí předávám syna a vyrážím z domu, abych s přehledem stihla schůzku na Pankráci od deváté.

9:00 Na recepci se potkávám s Klárou, seniorkou auditu, a jdeme na schůzku s novým klientem, tentokrát z farmacie. Klient je velmi komunikativní, do Čech se přistěhoval před pár měsíci. Během schůzky stihneme probrat jak pracovní věci, tak i pár tipů, co Praha nabízí. Potkávat nové lidi a probírat s nimi, jak dělají business v různých odvětvích, mě na této práci opravdu baví.Iveta

11:00 Odjíždím do Florentina v centru Prahy. Máme krásné moderní kanceláře, kde je radost pracovat. Od 11 hodin mám v kalendáři tři krátké interní schůzky s kolegy z daní, kde probíráme daňovou problematiku mých klientů z farmacie. Práce manažera auditu spočívá i v koordinaci ostatních oddělení na auditové zakázce jako jsou právě kolegové z daní, IT poradenství, oceňování a risk managementu.

11:45 Skončíme krátce před obědem. Volnou chvilku využiji a prohodím pár slov s mojí asistentkou, která mi pomáhá při různých administrativních úkolech jako fakturace, příprava smluv a sjednávání schůzek s klienty.

12:00 Na oběd se vždy těším. Jednak mám ráda dobré jídlo, jednak je to příležitost sejít se z kolegy z auditu i jiných oddělení a probrat, jak se mají. Tentokrát jdu na oběd s kolegyní, abychom probraly, jak skloubit první rok dítěte s prací.

13:00 Po obědě se dostávám na chvilku k počítači a vyřizuji urgentní pracovní emaily. Jelikož mám den, kdy jsem v kanceláři a u klientů většinou nabitý, tak zbylé emaily vyřídím večer poté, co malý usne.

14:00 Výhoda kanceláře umístěné v centru je obrovská. Díky tomu je to na Václavák, kde mám odpolední meeting s klientem jen pár kroků. Přijdu s předstihem, abych mohla strávit čas s auditovým týmem. S kolegy probereme, co kdo bude mít na starosti. Pracují u nás převážně mladí lidé, což navozuje perfektní dynamickou pracovní atmosféru. V auditu jsem začínala již během studia na VŠE a nelituji. Získala jsem během relativně krátké doby spoustu dovedností a znalostí z různých odvětví. Zažila jsem audit likérky, výrobce potravin, módních řetězců, stejně tak i audit finančních institucí a developerů.

14:30 Setkávám se s finančním ředitelem jedné finanční instituce. Probereme, co je u nich nového, jak dopadl finančně rok 2014 oproti jejich očekávání a jaké plány mají na nejbližší dobu. Na základě těchto informací si s týmem ještě řekneme, co by měli očekávat v samotném auditovém testování a na jaké oblasti by se měli zaměřit.

16:00 Okolo čtvrté opouštím centrum Prahy a těším se na malého. Oceňuji, že EY umožňuje flexibilní pracovní dobu, a tím pádem skloubit mateřství s prací. V práci je nás takových holek více. A když zrovna máme den volna, rády se sejdeme i s dětmi a probereme, co už nového umí.

17:00 Radost malého, když dorazím domů, je nepopsatelná. Když je hezky, tak po práci ještě stihnu krátkou procházku s kočárem po Klánovickém lese daleko od ruchu velkoměsta.

Odebírejte novinky od ACCA

Zapište se do našeho newsletteru, aby vám neunikly poslední novinky ze světa ACCA.

Děkujeme za zapsání do mailového seznamu. Již brzy se můžete těšit na zprávy od ACCA.

Pin It on Pinterest

Share This