Muj den

Po studiu na VŠB – Technické univerzitě v Ostravě nastoupila Sabina Przeczková do společnosti Deloitte, kde pracovala v oddělení auditu. Od roku 2012 působí jako ředitelka účetnictví v Českém Aeroholdingu, kde má na starosti zejména účetnictví a reporting Českých aerolinií.

7:00 Vstávám a následně si dávám sprchu, abych se pořádně probrala. Připravuji snídani a chystám svačiny na celý den s sebou.

Výstřižek

8:00 Vyrážím do garáže pro auto a směřuji na letiště s krátkou zastávkou ve Starbucks pro sojové latté, které si občas dopřávám.

8:30 Parkuji za budovou, opět jedna z posledních. Začátek pracovní doby mých podřízených stále zůstává stejný jako v dobách vlády Františka Josefa I. Takže než dojdu do své kanceláře, odchytí mě nejprve manažerka zúčtovacích vztahů a následně o kus dál i manažer závazkové účtárny a mezi dveřmi s nimi řeším jejich aktuální problémy. Před poradou ještě stihnu zkontrolovat emaily.

9:00 Porada s týmem účtárny, metodiky a daní. Řešíme zejména provozní záležitosti (chyby v systému, personální změny, které mají dopad na likvidaci a schvalování faktur) a aktuální problémy (aktualizace metodiky, zajištění komunikace s jednotlivými společnostmi v rámci změn ve skupině a vývoj dlouhodobějších záležitostí). Dále musíme probrat další vývoj testování v novém systému.

10:30 Velká porada ekonomiky se všemi týmy. V současné době plné změn čekáme všichni na poslední informace z nejvyššího vedení a taktéž úkolujeme šéfa, aby získal potřebné informace a podklady pro účetnictví. Probíráme aktuální ad-hoc úkoly z vedení a jejich plnění.

11:30 Po poradě vždy následuje oběd s kolegy, kde pokračujeme v diskuzích z porady a taktéž je potřeba probrat tzv. ZCHZ (zaručené chodbové zprávy), které se nestihly probrat na poradě. Přece jenom jsme velká firma a ne všechny informace se k nám dostanou přímou cestou :-)

13:00 Porada na IT nad aktuálními problémy s novým systémem, vývojem testování a odstraňováním chyb. Přestože se systém nasazuje již od 1.1., stále je co vyvíjet a testovat. Zástupci účtárny jsou již spokojeni, ale stále je potřeba řešit požadavky konečných uživatelů systému.

14:30 Konečně se dostávám do kanceláře. Udělám si odpolední kafe a usedám k počítači k vyřízení emailů a zpracování otevřených úkolů. Většina účtárny už je na cestě domů, takže mám klid a nikdo mě nevyrušuje. Musím nachystat první návrh migrace obratové předvahy do nového systému, analyzovat zůstatky rezerv pro jednotlivé společnosti a udělat přehledy specifických zůstatků rozvahy pro jednotlivé managementy, což přichází vždy po měsíčních účetních závěrkách. Občas mi někdo zavolá, protože potřebuje něco vědět ihned. Ještě stihnu nachystat návrh migračního kalendáře a poslat k připomínkám návrh termínů pro roční závěrky a už musím vyrazit na hodinu Pilates.

17:30 Odjíždím z práce na individuální hodinu Pilates. Intenzivní cvičení mi pomáhá udržovat moje záda v dobré kondici.

19:30 Po příjezdu domů si připravím velký hrnek čaje a něco malého k jídlu a usedám k televizi, kde si pouštím oblíbený film, protože v televizi opět nic zajímavého nedávají.

Pin It on Pinterest

Share This

Odebírejte novinky od ACCA

Zapište se do našeho newsletteru, aby vám neunikly poslední novinky ze světa ACCA.

Děkujeme za zapsání do mailového seznamu. Již brzy se můžete těšit na zprávy od ACCA.